CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Leelou Blogs

Saturday, October 9, 2010

Me,myself and I.....


Kata orang,tak kenal maka tak cinta...so aku xharap korang nak 'cintakan ' diri aku ni...just harap perkenalan aku ngn korang ni dapat meninggalkan xkiralah walau secebis mahupun segunung kenangan sepanjang hidup didunia ini...so, first of all bio ler aku kenalkan diri aku ni ek...siapalah aku nak bandingkan ngan korang...tetibe plak~k berbalik ke pangkal jalan,nama yang diberi RAMIZAH BINTI SALLEH...sedapkan name tu??manis...ayu..ececece...trimas~nama aku tu of coz r mak ngan ayah ak yg bagi...maksud nama aku tu 'YANG ASLI'...ayah aku bernama SALLEH BIN ZAKARIA..hensem tak nama tu??hah!!mestilah!!sehensem tuannya [mesti ayah aku bangga bila bace nie..huahuahua*gelak setan jap]...mak aku pulak bernama ROKIAH BINTI MD ISHA..seindah dan sewangi tuannya..hehehe skali lagi aku menjdi kebanggaan mak ngan ayah aku kalo mereka baca..adik-beradik aku sume 5 orang semuanya..aku merupakan anak yang keempat+BAIK dlm carta organisasi keluarga aku...atas aku ada 2org akak yg sengal,sorang abg yg 'baik' and bwh aku lak ade lar sowunk mamat nie yg manja~nak kenal kew?? k lar nasib aku baik hati kenalkan keluarga aku kat korangkan..akak aku yang 1st nama dia RAIHAN SUHAILA SALLEH..akak aku yg sorang lagi nun nama dia RAIHANA SALLEH..abg aku lak nama dia RASYDAN SALLEH..adik aku lak nama dia RAIF SYAFIQ SALLEH..kreatif dan inovatif mak ngan ayah aku bg nama [aku dah boleh menang award anak paling pandai memuji dah ni~]..ape lagi aku nak merepek ni??k..aku asal KLANG,SELANGOR..aku sekolah kat sekolah RENDAH,MENENGAH and sekarang aku berjaya menjejakkan kaki ke MENARA GADING..alhamdulillah~dari dulu misi dan visi aku [betol ke aku penah ada??mcm xcaye je] DON'T DIE BEFORE YOU TRY TRY AND TRY...tp sejak aku masuk uitm dihatiku ni aku ubah sikit r visi and misi aku biar nampak matang and gantang??? sikit r...aku tanamkan dalam diri aku..BELAJAR DAN TERUS BELAJAR BUKAN HANYA NAK CAPAI KEGEMBIRAAN AND KECERMERLANGAN DUNIAWI TAPI JUGA AKHRAWI..YG PENTING SEKALI APA YANG AKU AKAN JADI SUATU HARI NANTI ADALAH HADIAH TERBAIK UNTUK PARENTS AKU KAT DUNIA NI..kulakukan yang terbaik hanya untukmu ayah dan ibu~so itu je r serba sedikit aku nak share pasai diri aku kat kome nie~tp point yang aku nak tekankan kat korang..aku nie seorang yg youmo[kelakar],laoshi[jujur],youshan[peramah],landuo[malas] byk, tak wanpi[nakal] dan...xiao[muda]+gao[tinggi]..hahahhahha...THE END~

No comments:

Post a Comment